I merged info from "Daily Blabber" here because in reality that's not the name, it's just a wrong assumption. I didn't actually see Daily Blabber anywhere in the first episode. -- Anythingspossibleforapossible (talk) 03:32, October 1, 2012 (UTC)

I think both papers exist. The Daily Blabber does, for sure. It printed pictures of Shaggy and Scooby after they were accused of stealing the samurai swords, for example. The sign on the building in "A Bicycle Built for Boo!" looks more like "Babbler". I assumed it went out of business and the similarly-named rival took over. --RockSunner (talk) 12:50, October 1, 2012 (UTC)
I don't think a mention of the newspaper was on the wiki until I used "Daily Blabber" which I've said is my own mistake since I didn't pay full attention and took it for granted. There is no "Daily Blabber". Shaggy pronounced it "Daily Babbler" at the beginning of the first episode and the one after where he and Scooby are accused of stealing the samurai swords uses the name "Daily Babbler". -- Anythingspossibleforapossible (talk) 14:04, October 1, 2012 (UTC)

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.